سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمایت هاشمی از روحتنی

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:
حسن روحانی با مشورت بنده قدم در راه انتخابات گذاشت و با احترامی که برای کاندیداهای دیگر قائلم به دکتر روحانی رأی می‌دهم و وی را برای تصدی قوه مجریه مناسبتر می دانم

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از جوانان فعال دانشجویی، به سابقه دعوت خود از آقای ناطق نوری برای پذیرفتن کاندیداتوری ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: پس از اینکه ایشان دعوت بنده را نپذیرفت مشترکاً به آقای دکتر حسن روحانی پیشنهاد کردیم که ایشان بصورت مشروط پیشنهاد ما را پذیرفت.

وی با اشاره به رخدادهایی در شورای نگهبان که منجر به رد صلاحیتش شده بود، ادامه داد: پس از آن، هم آقای ناطق و هم بنده در نظر داشتیم که از آقای روحانی حمایت کنیم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با تشکر از محمدرضا عارف به دلیل انصرافش از نامزدی در این انتخابات، اقدام وی را «جوانمردی» خواند که به وعده خود عمل کرده و به درخواست خاتمی لبیک گفته است.

وی شرکت در انتخابات را اصلی مهم و ضروری دانست و ضمن دعوت از همه مردم برای حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی افزود: حسن روحانی با مشورت بنده قدم در راه انتخابات گذاشت و با احترامی که برای کاندیداهای دیگر قائلم به دکتر روحانی رأی می‌دهم و وی را برای تصدی قوه مجریه مناسبتر می‌دانم.

وی گفت: بدانید که رأی اظهار عقیده بسیار مهمی است که نباید آنرا کوچک شمرد و باید به دور از هر گونه تعصب و افراط باشد. چرا که در آینده نزد خداوند و مردم باید پاسخگو باشیم.

وی افزود: تفکرات و عقاید روحانی برای همه مشخص شده است و امیدوارم حماسه سیاسی مورد نظر رهبری با تدبیر مسئولان و امانتداری صحیح آنها اتفاق بیافتد.




تاریخ : چهارشنبه 92/3/22 | 12:19 صبح | نویسنده : خبررسان | نظر